• +358 400 747 820
  • myynti [ ~ at ~ ] empresas.fi

Usein kysyttyjä kysymyksiä

1. Kuinka maksan valitsemani asunnon? Mitä tapahtuu, jos joudun perumaan varauksen?

Me lähetämme sinulle laskun varausmaksun maksamista varten. Loppuvuokra maksetaan kahdeksan viikkoa ennen lomasi alkua lähettämällämme laskulla tai käteisellä asunnolle saavuttaessa. Tapa vaihtelee kohteittain. Jos joudut perumaan varauksen, niin varausmaksua ei palauteta, mutta voit hyödyntää jo maksamasi varausmaksun saman kohteen vuokrauksessa myöhemmin, jos se on vapaana.


2. Tarvitsenko omat pyyhkeet ja lakanat?

Ei, kaikissa kohteissamme on lakanat ja pyyhkeet. Useimmissa kohteissa ne sisältyvät hintaan, mutta osassa niistä peritään erillinen maksu. Mahdollinen maksullisuus on merkitty kohteen tietoihin. Osassa kohteita pyyhkeitä ei saa käyttää rannalla.


3. Mihin aikaan pääsen asuntooni, entä koska se pitää luovuttaa?


Normaalisti pääset asuntoon viimeistään klo 14.00 ja luovutat sen klo 10.00. Jos asunnossa ei ole kuitenkaan ollut asiakkaita samana päivänä kun tulet, niin se on ehditty siivoamaan jo aiemmin. Tällöin voit tulla asuntoon niin aikaisin kun haluat. Samoin jos lähtöpäivänäsi ei ole tulossa asiakkaita, niin voit viipyä asunnossa pidempään kuin klo 10.00.


4. Pitääkö meidän hakea avaimet jostakin?

Ei, kiinteistönnhoitaja odottaa sinua joko asunnolla tai ennakkoon sovitussa tapaamispaikassa.


5. Kuinka löydän asunnolle?


Kun teet meiltä varauksen, niin lähetämme sinulle tarkat ohjeet miten löydät joko suoraan asunnolle tai tapaamispaikkaan. Voimme myös järjestää sinulle kyydin lentokentältä suoraan asunnolle.


6. Suositteletteko auton vuokraamista?


Kyllä. Osa taloista sijaitsee sen verran kaukana kaupoista ym. palveluista, että ilman autoa asioiden hoitaminen on hankalaa. Lähialueilla on myös paljon nähtävää ja kaikkialle ei pääse ilman omaa autoa. Espanjan kohteissa auton vuokraaminen on helppoa. Klikkaa kotisivuillamme olevaa Centauron logoa.  Pääset suoraan vuokraamon sivuille. Me voimme tehdä sen puolestasi jos tahdot.


7. Onko vuokraamassani asunnossa pesukone?


Kyllä useimmissa kohteissamme on pesukone. Varmista kuitenkin asia vielä varatessasi.


8. Onko vuokraamassani talossa grilli?


Kyllä, lähes kaikissa taloissa on grilli. Varmista kuitenkin asia vielä varatessasi.


9. Kehen otan yhteyttä jos minulla on ongelmia lomallani?


Kun teet varauksen, niin lähetämme sinulle paikanpäällä olevan yhteyshenkilömme tiedot. Voit myös soittaa meille suoraan.


10. Mitä tarkoittaa kohteissa mainittu sana omatoiminen?


Asunnot ja huvilat eivät ole hotelleja, joten niihin joutuu hankkimaan pesuaineet, wc-paperit yms. kulutustuotteet itse. Pieni määrä ko. tuotteita kohteista kuitenkin yleensä löytyy, joten kaikkea ei tarvitse hankkia heti.